pátek 11. července 2014

Šicí-žrací dýchánek s Mitsu


Zdravím!
S Mitsu jsme se rozhodly si ušít šaty a díky pohostinosti Madame Muffin, jsem měli k dispozici ateliér. Samozřejmě jsem musely něco zakousnout, tak jsme si skočily na hamburger (občerstvení u Brutuse) a byl výborný! Takže jsem sesamozřejmě pokecala.Teprve pak jsme byly připraveny pořádně šít a tak jsme zapřáhly do práce i Miloše :) Moc ná nepomoh, ale aspoň přidržoval látku :)
Tohle je můj outfit:






Šaty: Infanta
Halenka: ??? cc Vrána
Spodnička: Handmade
Bloomers: Porcelain doll
Lodičky: Mámina skříň (můj oblíbený zdroj)
Mašle: Metamorphose

No a tady je dotka Miloše jak pomáhá :) Trochu (dost) nám do toho kibicoval...potvora...au-kous mě!
Jinak ta fešná pelerínka co má na sobě je z mých trvořivých rukou :)

Žádné komentáře:

Okomentovat