sobota 12. července 2014

Moje nová spodnička

Milé dámy a pánové !
Nedávno, minulý rok, jsem si začala šít spodničku z organzy s tím, že ta moje tylová je už opravdu zplyhlá . No tak jsem začala, udělala jsem jakoby dvojsukni s tím, že začnu pomalu našívat kanýry. Jenže, jelikož se organza ďábelsky třepí, tak jsem ji musela oentlovat, no a to trvá jak přestupný rok a na jeden kanýr bylo třeba několik pásů + ještě ten kanýr naskládat. Nakonec jsem udělala 2 kanýry a nějak to drželo, ale objem to mělo jen přes tu mou zplyhlou tylovou :D No a tak to nějak rok drželo, postupně dost zplyhlo, ale  tak měsíc nazpět jsem se rozhodla ji dodělat. Konečně jsem totiž přišla na to, jak se na stroji řasí llátka a tak nastal správný čas na to dodělat co jsem začala. Trvalo to dlooouho, dloooouho, ty pásy oentlovat, ale nakonec se vše zdárně vydařilo a spodnička má opravdu ultimátní objem :3 a ještě jsem přišla na to, že pokud je daná tak jak patří, má tvar cupaku a když se otočí naruby tak má dokonalý Ačkový tvar.Takže tady máte fotky mé nové spodňuchy.





tahle vypadá rozložená  a složená na půlku


 Tady je vidět, jak má úžasný objem :3

Kdyby měl někdo zájem, mohu vám ji na míru ušít, cena domluvou, bude záležet na velikosti, další přidaných doplňcích, jako kostice atd. :)
A pokud bude zájem, tak mohu udělat návod :)

Žádné komentáře:

Okomentovat